A finals d'octubre ja teniem escollida la personalitat que definia el perfil de bon comunicador, en el meu cas vam fer a Andreu Buenafuente. Abans de repartir-nos la feina i fer un seguiment més acurat del nostre comunicador, vam investigar per quins canals socials es movia, en els quals es notés més la seva presència, buscant en xarxes socials com Twitter, Facebook o Instagram; en mitjans de comunicació com la televisió i la ràdio; cercant informació sobre les seves publicacions tan diaris o revistes; examinar bolc i altres pàgines web, etc.
Un cop descobert, durant el mes de novembre i desembre ens vam aproximar encara més cap a l'Andreu Buenafuente, ja que cadascuna de nosaltres es va dedicar només a analitzar una secció per seleccionar la informació publicada i fer-ne una tria de la més rellevant.
Va caldre la posada en comú dels nostres punts de vista i un treball col·laboratiu envers a la valoració del bon comunicador triat, i alhora, per decidir com enfocar el treball als nostres companys.
Com a eina d'elaboració i de presentació del contingut recopilat, vam decidir crear un bloc de la seva imatge pública de Buenafuente, classificada i ordenada en diferents àmbits.
L'últim dia, el de l'exposició, una de nosaltres havia de parlar en nom del grup (durant un 3 o 4 minuts) i presentar els aspectes a destacar del nostre bon comunicador.
![]() |
http://www.hola.com/noticias-de-actualidad/15-11-2013/104395/famosos/ |
Que es plantegi aquesta dinàmica entorn a un tema que interessi als alumnes suposa un grau més d'implicació, motivació i ganes de preparar-se l'activitat perquè surti el millor possible.
No hay comentarios:
Publicar un comentario